Реєстрація в програмі Zoom  

та отримання ліцензії Державного закладу «Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського» 


1. Для реєстрації співробітника Університету Ушинського в програмі Zoom, необхідно зі свого корпоративного облікового запису заповнити форму за посиланням: 
https://forms.office.com/r/pBd7LvcgvF



Увага! Корпоративний обліковий запис з якого подана заявка на отримання ліцензії, в подальшому буде логіном для входу в програму та особистий кабінет Zoom. 


2. На протязі 1-2 робочих днів від адміністратора програми Zoom Університету Ушинського надійде лист з активацією облікового запису. 


3. Перейдіть за посиланням «Активація облікового запису Zoom».  
Якщо з’явиться запит з пропозицією увійти в обліковий запис за допомогою соціальних мереж, натискаємо «Зареєструватися з паролем»! 



4. Заповніть особисті дані, та натисніть «Продовжити»  

First Name ім’я, по батькові  

Last Name прізвище 

Password придумати пароль для особистого кабінету. Пароль обов’язково повинен містити великі та маленькі латинські літери, цифри та не повинен містити чотири послідовних символа (наприклад: «11111», «12345», «abcde», «qwert» та інш.) Загальна довжина пароля від 8-ми символів.  

Confirm Password підтвердити попередньо створений пароль ще раз. 

Забороняється вказувати пароль від корпоративної пошти !



5.
Обліковий запис зареєстрований! Натисніть «перейти до мого облікового запису» та введіть логін і пароль.





6.
Після реєстрації в сервісі Ви отримуєте доступ до персонального кабінету з можливостями планувати та організовувати онлайн-конференції або заняття. Однак, для проведення конференцій/занять, користувачу/викладачеві необхідно встановити застосунок Zoom, на свій персональний комп’ютер чи мобільний пристрій. 

7.
Щоб завантажити застосунок для персонального комп’ютера перейдіть за посиланням та під написом Zoom Desktop Client натисніть «Download» : 

https://zoom.us





8. Відкрийте файл, що завантажиться на комп’ютер та встановіть програмне забезпечення. 

9.
Після встановлення програма Zoom має з’явитися в меню «Пуск» та на «Робочому столі». Відкрийте її та натисніть «Sign in»



10. Заповніть дані свого облікового запису та натисніть увійти «Sign In»: 

 Enter your email – введіть логін, а саме Ваш корпоративний обліковий запис в домені pdpu.edu.ua, який ви використовували при заповненні форми з пункту 1 (наприклад: Prizvische.IB@pdpu.edu.ua). 

Enter your password – пароль, створений вами в пункті 4 (наприклад: Zrazok95). 



11. На екрані з’явиться вікно програми, з якою Ви працюватиме надалі. Ви успішно встановили та увійшли в програму Zoom!



12. Для встановлення застосунку Zoom на мобільному пристрої зайдіть в застосунок 

Google Play Store для пристроїв на базі Android, чи
App Store для пристроїв на базі iOS

 

 

13. Запустіть встановлений застосунок на мобільному пристрої, заповніть дані свого облікового запису та натисніть увійти «Sign In» 

14. У разі виникнення технічних питань по роботі з платформою можна звернутися до адміністратора платформи від Університету Ушинського:  
Волкова Тетяна Володимирівна 
тел.: +38 048 752 98 20  
e-mail:  zoom@pdpu.edu.ua      

Відділ НІТ

Структурний підрозділ університету, забезпечує функціонування і розвиток інформаційної інфраструктури університету, підзвітний та підконтрольний безпосередньо ректору університету.

Контакти

Тел.: +38 048 752 98 20

Пошта: nit@pdpu.edu.ua 

Адреса: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська 71, кабінет №23

Розташування

Зворотній зв'язок